מה לקחת לחדר הלידה? טיפים שלא תרצי לשכוח

שבוע 36 התחיל לו וזה בדיוק הזמן להיות מוכנה לכל מצב, עם ההתרגשות הגדולה הגיע הרגע להכין תיק לבית החולים. אחרי שכבר עברת על מיליון רשימות ארוכות ומייגעות וראית המון דברים שנראים לך לא נחוצים הגיע הזמן למצוא רשימה אחת שתעשה לך סדר בבלאגן ותראה לך את הדברים החשובים באמת.

את התיק חשוב לשמור בהישג יד כך שהיציאה לבית החולים תהיה קלה ומהירה.

אז מה לארוז ?

*קודם כל נתחיל מהמסמכים – כרטיס מעקב הריון הכולל אולטרסאונד סקירות ובדיקות מיוחדות שביצעת, כרטיס מגנטי של קופת החולים וכמובן ת.ז שלך ושל בן הזוג המאושר.  

*נמשיך עם אביזרים להקלה – כדור לידה, כרית הנקה, כרית שינה, ומניפה להזרמת האוויר ויצירת תחושה נעימה.

*נעבור לאווירה – ספר, מגזין או עיתון לשעות המתות ואיך אפשר בלי פלאפון, מטען ומוזיקה מרגיעה לנשמה.

*פינוקים – שמן שקדים (של אליסיום כמובן) לעיסוי פרינאום ללפני ולזמן הלידה. בקבוק ספורט לשתייה קלה בזמן שכיבה וכמובן חטיפים ושתייה, לא לזמן לידה פעילה אבל אין כמו להתפנק עם החטיפים האהובים עליך בשעות שלאחר הלידה ולפנק את גופך באנרגיה טובה ומתוקה.  

*היגיינה ונוחות – כלי רחצה, מוצרי טיפוח, בגדים נוחים והלבשה תחתונה, תחתונים חד פעמיים בעלי ספיגה גבוהה, חזיית הנקה נוחה, גומיות לשיער, שפתון נגד יובש, נעלי בית וכפכפי אצבע, גרביים חמות ( כי קפוא בחדרי לידה☺) מגבת גוף ופנים , חלוק רחצה, פיג'מה, מגבונים לחים, פדים או רפידות הנקה, כותונת ובגדי הנקה וכל מה שייתן לך תחושה מוכרת נעימה ונקייה.

*ואיך אפשר בלי תיעוד – מצלמה, מצלמת וידיאו או פלאפון עם מצלמה טובה לזיכרונות של הרגע המאושר.

*למלווה נביא בגדים להחלפה, כלי רחצה, מגבת, נעלי אצבע, מחשב וטלפון נייד, מלא אוכל שתייה וכסף קטן לקנייה בקפיטריה ובמכונת השתייה, וחשוב מכל – רשימת אנשי קשר מוכנה לבשר על הלידה הטרייה.

ומה להביא לגוזל הקטן ?

*מגבונים לחים, משחת החתלה, כובע, חיתולי בד, גרביים, שמיכת עיטוף, חיתולים חד פעמיים, סט בגדים, מוצץ, סל קל והמון המון המון חום ואהבה!

ועכשיו אחרי שהכל ארוז ומוכן לנו רק נשאר לאחל לך לידה קלה ומהירה.